tiba tiba lak aku teringat balik si bapok tuh dok cakap kat sorang minah nie masa aku dalam monorail
"eh ko ada kote ke nak tengok tengok aku hah,aku tak suka perempuan laa tuh sebab aku jadik macamnie,ko pena rasa penampar pondan ke?nasib baik laaa ada cctv kalau tak da lama aku kejekan ko huh" sambil menarik muka bengang. what da fuck!hahaha pondan mcmnie pun ada gak dalam dunia nie kan.tak tao malu langsung.da ada telur,telur jek laa xya laa nak ubah ubah.bangang.haih macam macam
biasa laa pondan murahan.aku respect pondan pondan pavilion sebab dorang x sombong senyum jek kalau terserempak.hahaha ;)
Wednesday, July 29
Sunday, July 26
Aku cuba,tapi
aku sedang cuba,cuba buat yang terbaik untuk segala galanya,cuba puaskan diri sendiri,
puaskan orang sekeliling,aku cuba untuk menjadi gagah tidak sesekali berputus asa tapi kenapa?
kenapa akhirnya aku rasa kecewa,ko tao tak apa yang aku rasa skg nie?
rasa sakit yang teramat sangat.pedih!
apa lagi yang tak cukup?apa lagi yang silap?kadang kadang aku rasa dunia nie tidak adil mungkin?mungkin aku yang buta atau aku yang da jauh melayang?tuhan tolong aku,aku rasa hidup aku kosong.bagila aku tenang skejap.aku tak mintak banyak.berambus laa perkataan yang selalu buat kepala aku berpusing "MASALAH,pergi laa ko,pergi!" rasa seperti di pijak pijak
kejam kan?aku terpaksa mengalirkan air mata terlalu mudah,terlalu murah.jangan laa buat aku begini,aku merayu,aku bukan seorang yang lemah.tapi berikan aku peluang.peluang kedua dengan harapan yang tinggi yang boleh membuatkan aku rasa puas sehingga aku boleh senyum kembali seperti biasa.
puaskan orang sekeliling,aku cuba untuk menjadi gagah tidak sesekali berputus asa tapi kenapa?
kenapa akhirnya aku rasa kecewa,ko tao tak apa yang aku rasa skg nie?
rasa sakit yang teramat sangat.pedih!
apa lagi yang tak cukup?apa lagi yang silap?kadang kadang aku rasa dunia nie tidak adil mungkin?mungkin aku yang buta atau aku yang da jauh melayang?tuhan tolong aku,aku rasa hidup aku kosong.bagila aku tenang skejap.aku tak mintak banyak.berambus laa perkataan yang selalu buat kepala aku berpusing "MASALAH,pergi laa ko,pergi!" rasa seperti di pijak pijak
kejam kan?aku terpaksa mengalirkan air mata terlalu mudah,terlalu murah.jangan laa buat aku begini,aku merayu,aku bukan seorang yang lemah.tapi berikan aku peluang.peluang kedua dengan harapan yang tinggi yang boleh membuatkan aku rasa puas sehingga aku boleh senyum kembali seperti biasa.
Subscribe to:
Posts (Atom)