Saturday, September 20

Tagged by darling luna ;D

ok aku kena tag lagi ngn luna.
haha.adoi ;)

1) Pertama kali naik kapal terbang.
pernah tp time aku kecik kecik dulu r.
rasenyer mase darjah 3 or 4 kot.
g indonesia.bercuti.
besh oh dadih dorg yg letak dlm buluh.
nyum nyum. ;)

2) Pertama kali beranak.
beranak?haha aku teringin gak nk pregnant.
so sweet jek tgk haha
tp beranak ntah r.menakutkan.
tggu aku da kawen nnti r br cter.

3) Pertama kali pergi oversea.
oversea?haha kelantan pun aku x lepas lg.
insyaallah klu ada rezki.

4) Pertama kali duduk jauh dengan famili
aku dok jauh ngn famly mase aku form 1.
aku kena dok asrama.haha.
damn!aku benci.sbb kt sane senior bajet hebat.
x smpai setahun aku lari blek kl.haha


5) Pertama kali kerja.
keje?aku x pena keje.sebab bler nk keje bapak aku x bg.
hurm teringin gak nk carik duit sndri

6) Pertama kali rasa diri gemok.
gemok?haha yeah bler first love aku tgglkn aku.
bdn aku terus naik.disebabkn frust
menonggeng.
keje aku mkn aje.haha.dan gemok smpai skg.nk kurus oh.haha

7) Pertama kali bercinta
time aku sekola rendah.haha.
aku ingt lagi die anta posmen bg cincin silver aje mase tuh kt library.
x kapel pun.suka same suka aje.haha


8) Pertama kali rasa diri cantek.
cantek?haha aku x cantek pun.siyes.byk jerawat.haha.
mayb org dok komen pic kt myspace kot.
so perasan r gak.haha ngok.

9) Pertama kali masuk cinema.
time tuh aku ngn pkcik aku g mane tah.bercuti.
tgk wayang cter hindustan.
da tgh mlm.bengong jek pakcik aku tuh.
then x smpai satu jam da kua.x tahan.haha


10) Pertama kali admitted in hospital
hospital?time aku di beranakkn jek r.
aku mmg jarang r msk hospital.
klu accident pun g klinik jek.
haha

No comments: