Sunday, June 15

Hall Of Sounds 2008

mcpa hall stage A

Adeh penat gler.aku br jek smpai uma blek dari gig hall of sounds.
menapak lak tuh.ngok.huhu ngn br lps mkn nasi goreng daging masak merah td.
lapo lak.kt mcpa hall lpk kedai mamak telan mee goreng jek.
x kyg lnsg.haha.hurm td aku smpai sane dlm kul 3 ptg kot.
ntah x brape ingt r.then trun jek dari monorail tgk kt dpn mcpa hall
tuh mcm tade pape pun yg b'laku jek.haha.pe da.slh date ke pe aku ni.
td aku b'empat jek g.adk aku si baby tuh,si faezzan darling ngn kwn aku nodie.
tgk kt lua ada yg x masuk masuk lg.so kteorg pun lpk r kedai mamak dulu minum2.
then dlm setengah jam kot br msk.

haa ingtkn da ramai gler kt dlm rupanye brape puluh org jek.
adeh mcm pe jek.x same lnsg mcm gig gig yg len aku pena msk.
mcm x besh jek.sori organiser.hahaha.aku g r stage A.
konon konon nk lyn band yg besh besh r.
mase aku msk tuh frasa tgh perform.
huhu.frasa mmg besh.x leh komen r kn?
pam sndri jek r klu sesape yg slalu tgk frasa perform.
hihi.then g stage B lnsg lagi r sedih.

leh dikira pakai jarik jek.nyesal pun ada aku rase.
byr rm32 hinggit.mahal oh.baik tgk wayang.
2 kali cter.hahahaha.then da lame skit br ramai
tuh pun klu band yg besh besh jek br ramai dok kt depan tuh.
mcm bittersweet.hohoho.mmg gempak.
aku rase time die perform jek r baru trase mcm aku ni kt gig.
hahaha.klu x ngok ngek jek.x besh pun lyn jek.
da byr kn.tp xpe r x besh sgt pun enjoy gak.
hihi.xD


No comments: