Saturday, November 8

Kawan.

maap,gambar ini hanyala hiasan semata mata
Maap kawan,
aku berdosa dengan ko arini
aku seronok bercakap belakang pasal ko
ngan kawan kawan yg laen
tak tahu nape?
dan pe dosa ko pada aku

mungkin
ko da bruba menjadi lebih angkuh,gedik
dan lebih senang dikatakan
ko tengah hanyut dengan keseronakan di luar sana
manusia
*terdiam seketika

apa yg aku nampak
ko skg dikeliling oleh lelaki lelaki yg buat hidup ko seronok
aku tgk ko begitu bangga sampai agung agungkan dorang
*wtf
dan ko juga sudah pandai
mengayakan badan ko dengan pakaian lebih berani

haha tahniah kawan

ko tak terpikir ke?
manusia mane yg berbudi tidak mitak sedikit pun balasan?
cuba ko tunjuk pada aku
tak macam dulu ko hanya berdiam diri bila dgr kami bergosip
tak pernah menjejak kan kaki di pusat pusat hiburan

hahaha
*damn
skg ko da pandai bersosial
sampaikan aku terkejut dgn perubahan ko
tapi tuh hak ko hidup ko kan?
aku tak larang ko nak berbuat ape
cuma aku takut satu ari nnti ko dtg pada aku
dan tunjuk muka kekesalan ko

tolong kawan
aku taknak tengok semua tuh
taknak sessuatu yg buruk berlaku pada ko

menegur ko?
tidak mungkin
aku sedar diri aku bagaimana
tapi
aku cuma mampu luahkan di sini
aku sayangkan ko kawan
aku cuma nak ko kembali mcm dulu
mungkin ko rase biasa
tapi tidak bagi aku
ko da beruba
itu jek yg aku mampu katekan

jagalah diri elok elok kawan
pikir lah mane yg terbaik tok ko
hidup ini sentiasa ada pilihan


aku rindukan ko kawan ;(

3 comments:

Sha said...

semoga kawan itu mngerti luahan kamu, mrsbubu...

doakan die SEDAR =)

Sha said...

sha harap kawan kamu mngerti mksud kamu, mrsbubu..

semoga dia cpt SEDAR =)

apa ertinya kawan klu bkn leh jd teman?

Mrs.bubu said...

yeah hope so
mish her so much
;)