Thursday, June 18

Jangan menyusahkan aku boleh tak?

ok agak kecewa sedikit.geram.mencarut carut sumpah seranah semua ada laaa kat ko setan.bodoh dlm dompet aku tuh ada rm2,3 jek tuh pun ko nak sebat jugak ke.haih ape laa manusia zaman skg nie.macam haram jadah.esok nak kena wat ic baru,wat kad atm baru.bongok.nyusahkan jek.da laa aku paling malas gila gila babi nak jejak kaki dekat balai polis tuh.damn tol laaa!

2 comments:

Babyjane[The Juliet] said...

poor uu babe
takpe
sbr jelah
org yg curik tu mmg sial

sicKo^ said...

wallet ko hilang camna? aku pernah gak wallet aku tercicir dalam bas. bila aku turun baru aku sedar. aku amik keter kat umah, kejar bus tu, pastu gi kat tmpt duduk aku tadi, ada budak sorang nih tgh duduk. Aku tanya dia, dia kata tatau. Aku pun carik2 lar. Tetiba budak tu seluk poket dia, pastu tanya aku, ni wallet abang ker.. Lahabau punya budak. Dia dah simpan wallet aku dalam poket dia..