Tuesday, July 8

KL indie fest 2008






haha akhirnye aku pegi gak gig kl indie fest 2008.
ingtkn x jd.mklum r tade duit oh.
skali dpt gak bodek dad aku.haha.ilebiu abh.
;D penat gler oh g sane.aku ingtkn dkt jek.
skali jauh kena menapak nk ke kl tower tuh.shit!
haha.aku smpai dlm kul 3 kt pasar seni.
tgk shafiq classmate aku kecik,wan n roi darling da tggu aku kt dpn kfc.
sori guys im late.haha.bus lembap mcm siput.
asik jem jek.ngok tol.naik fedup aku dlm bus tuh.
haha.then menapak g putra benti kt stesen kl sentral.
naik monorail smpai ke stesen bukit nanas.
da r monorail ramai gler org.adeh.da mcm sardin.
haha.ok trun trun jek kena menapak g kl tower.

bapak jauh sial.haha.kena naik tangga.
maklum r 1st time nk g sane.haha.
minum air x t'kire.pewot penuh air jek.haha.
so da smpai.ramai gak org.leh thn.haha.
smpai sane kol naim tnye mane mao beli tiket.
da beli masuk masuk jek.ramai org dok mlepak haha.
x stat lg.crk port mao lepak.penat oh.haha.
skudap skudip perform.leh thn r.
then da lame tuh jumpa lak biela bdk myspace.
lpk ngn die.borak borak.snap pic jek keje.
smpai betri abs.wahaha.tp aku ngn roi lepak jap jek.
ntah rasa cam xde r besh sgt.

salam salam trun blek menapak trus g klcc.
jumpa ejard jap.borak borak.then pewot masing masing lapa.
haha.sangap mao makan sizzling tp da abs.ngok.
kempunan aku.xpe r next time.
nk blek jek bus lak wat hal.kiteorg leh sesat smpai maluri.
haha.wtf.ingtkn bus tuh nk benti titiwangsa.
t'pakse naik bus len.dlm kul 12 lebih br smpai uma.
ngn kaki sakit.
adeh

No comments: