Wednesday, July 2

Oh!shit ;(

Smlm aku g r pasar seni ngn roi.Ngok r brade tuh.
aku ingt dtg kedai die mao byr duit tee skali xde lak.
hurm.gerenti lmbt.adeh.customer aku da r sibuk tnye bler nk bank in r.
hurm.sori guys tukang print lembap mm sipot.pokemon!
nnti lg skali aku dtg die tade gak aku bakar kedai die.
wahahaha geram tol aku.nyusakn org.

nk b'niaga wat cara nk b'niaga.haha.
ish m'bebel lak.senang senang nnti blaja print sndri r.
haha.xpe syg 2nd sale kter b'keje keras.
haha.so da tade aku pun terus gerak g kelana jaya.
teman kn roi amik baju.haha.penat tol asik b'jalan jek.
adeh.
lepak r ngn kwn kwn gay partner roi si nash,andak,aman ntah sape lg r.
huhu.besh jek lepak.coz dorg cool.
hahaha.

syg i miss dat nite.
windu sgt nk borak same2 smpai pagi.
hehe.
;D
luv yah
!


No comments: