Tuesday, July 29

Membebel beremosi

Da lame kot aku x updated blog.
sbb aku skg seorang yg pemalas.
arap maklum.
aku skg cpt ngatok.
sbb penat ari ari kena menapak g dan blek klas.
x mcm dulu asik b'jaga jek mcm org gler
haha.

aku da jarang makan nasik.
konon konon nk diet r kan.
aku da mula risaukn study aku.
sbb skg aku da sem 4
xkn nk kena tmbh sem byk byk.
haa pe aku mrepek ni?
hahaha.

aku da mls nk caye kt org.
sbb np ko asik nk tipu aku jek?
nape ko asik nk cter hebat hebat jek?
kt semua org yg ko knl?
dan aku jugak!
sdgkn ko tade pape pun.
semata mata nk kejar name dlm dunia yg penuh dgn
org org hipokrit,talam dua muka,bangsat!
hahaha wtf

semua r yg m'buatkn aku naik m'yampah.
buka r pale otak ko,sedar r weh
tuh semuanye sementara
sbb pasni ko xkn rase aku yg mcm dulu.
kwn ko bler ko ada masala yg aku sndri leh serabut
bler dgr pe yg ko selalu cter kt aku.
ok aku rase da cukup psl ko.

aku syg sgt sgt pada lelaki
yg idup bersama ngn aku skg.
bler aku susa senang die sentiasa ada ngn aku.
dan bler aku perlukn seseorang
die always ada skg.

die rase die perlukan aku skg dlm hidup die.
even die pena tgglkn aku tok seketika.
haa kecewanye aku smpai...tah r
aku x tao mase akn dtg nnti

im counting on u syg!
aku risau,aku takut
st ari nnti tiba2 die tgglkn aku sorg2.
haa tuhan jek r yg tao pe yg aku rase mase tuh.

even aku x mcm gurl len
x tunjuk sgt aku care kt ko
tp ko x tao betapa gler nyer aku pada ko
ingt smpai ko mati yg aku tade sape2 selain famly aku.
kecuali ko tok aku kongsi segala galenye!

aku arp ko mengerti dan hargai
pe yg aku lakukan tok ko
mungkin x seberapa
tp aku cuba wat yg t'baik tok ko
supaya ko bahgia,bahgia ngn aku
dr perempuan yg ko dpt sebelum ni

aku slalu b'doa even aku ni x baik ne
sembahyang tunggang langgang.
perangai mcm setan.
aku arp tuhan dpt trima doa aku satu ari nnti.
cuma satu doa tuh pun da m'cukupi bg aku.
aku b'harap sgt sgt yg ko dan aku bersama
smpai bler bler sehingga tiada p'hujung nyer syg.
yeah permintaan,permintaan yg org len rase mcm sengal jek
but who care!life aku,cinta aku semuanye aku r weh
x nyusakn org len pun so sukati aku r!
shit!

No comments: