Monday, August 18

Bangsat tol!

sabtu lepas aku g gig kt noisy ampang.mcm bese r kan naik bus.
aku naik r rapid.tp aku gerak lmbt skit.hurm pam-pam jek r.
aku ni klu nk bersiap siap golek golek dulu r,tgk tv r pe r.haha.
tuh yg m'buatkn lmbt.lgpun hari da gelap nk ujan.ok mase aku naik bus.
smpai jek kt nakhoda adalah sekumpulan budak-budak ni.
semu under age.naik bus yg same.dorg semu dok blakang.

ok tiba-tiba adalah seorg budak laki ni perangai mcm sial,
anak haram pun ada nk bahan bahan aku.
die leh ckp ngn mmbr dulu.tuh pun duduk lum lg.
"weh ada budak bajet hawt r kt sini.

ko xnk duduk sbela die ke?"x mcm pukimak r lak kn?
tp aku leh relax lg.
sookay.mampus r ko.
then dorg da duduk wat hurur hara mcm gampang.

bese r budak-budak kn.wat x tao jek r.
aku pun lyn jek r lagu kt psp aku.

ok bdk sial tuh jerit jerit smbil tendang tendang
seat aku nk tao die ckp pe kt aku?
"weh xya bajet hawt r!"
wtf! mcm bangsat.pe masala ko weh?ko xde mate ke?
aku ada nyusakn mak bapak ko ke?

n dorg x reti nk ajar ko supaya idup beradab skit ke weh?
x ke kurg ajar mulut bdk sial tuh.hoho gler aku mmg nyirap.
dlm ati nk jek aku sepak laju2.ko da salah org klu nk bahan bahan weh.
die ingt aku x dgr pe die ckp.,da r t'jerit2 mcm babi hutan.xpe relax kina.
hahaha.ok aku wat x tao lg.then tgh lyn lagu leh lak aku dgr mmbr die sound
"terbakar weh"aku pun pe lagi buka headphone aku n
pusing blakang wat muka geram n sound "pahal?"
budak sial tuh langsi lak m'jawab mcm cibai "pahal ko ni?!"
haa gler mcm sialan.pundek!nk jek rodok pisau kt pewot bdk sial ni.

x thn gler2.tp aku leh wat x tao.mls nk lyn.
then dorg kt blakang cter cter smbil kutuk kutuk aku.
pukimak!aku arp ko mampus kena pukul
satu ari nnti klu x bkn ngn aku ngn org len.
lg teruk lg.br ko sedar kn?krg ajr sgt.
ok da sampai titiwangsa aku trus jln nk g ke tren.
kol adik aku baby.cter r kt die.psl aku kena ni kn.
sbb aku mmg pena nmpk dorg slalu lpk klcc.

xle thn punyer marah smpai menangis nangis aku.cibai!
ko malukn aku dpn kwn kwn ko kn?bajet ko hebat r.
power sgt r kn?xpe tggu jek r.
aku naik tren sampai ampang.da sampai jek roi dtg amik aku.
lepak kt kedai mamak minum minum.
jumpa nash vokalis band cloustrophobic.
lepak ngn budak budak band die skali.damn!

aku x sempat tgk dorg perform.hurm geram jek.dorg first play.
roi jek yg sempat tgk.haha.then lepak2 masuk noisy jap.
aku x tgk sgt semu band.just nk dekat dekat blek jek br tgk.
tuh pun sebab kwn kwn roi nk repeat mosh.
bangang x bdk bdk mcpa dtg sane mosh mcm org gler
abs pecah pecah lantai kt noisy tuh.nyirap jek.

then mosh men tendang tendang.sengal.mcm bapak korg yg punye.haha.
klakar gler tgk bdk bdk ni mosh ala arab.
dok perli bdk bdk mcpa time tuh band avalon whisper perform.
haa aku x dpt tgk kids on the move.ngok.sbb da kul bape da.
lewat da.xpe r next time.pic x dpt snap.sbb aku x bwk kamera.
adk aku r baby gatai nk bwk.tumbuk lj2 tao r.hahaha

1 comment:

d said...

first time tgk anda :D