Monday, August 18

BBQ di Uluyam ;D

smlm aku g bbq ngn classmate aku reramai.
tp yg sedih skit roi r x dpt ikut.
hurm kete penuh.sori darl.tp mlm sblm nk g tuh.
ada kenangan aku ngn roi.
tah aku leh nangis same same ngn die.
roi cter psl life die semu.
die sedih pe yg jdk kt die skg.die nk ada famly.

die bkn xde parent but mcm x wujud.
yeah aku xle r tgk die nangis.
aku pun nangis.lgpun aku ngn die
da mcm ada krisis.psl nk g bbq tuh r.
die x dpt ikut.trase r die kn?
tah r x leh nk slh kn sape2.da x dpt bwk die.

jnji ngn bb tamo nangis da.ok syg?
next time yah syg!abis psl roi.
aku g dua bijik kete.haha.
n 5 bijik motor.ntah bape org r.mls nk kire.
time bbq tuh bakar ayam,
kambing n sosej.haha.kambing menjadi rebutan.

pasal kambing pun leh gado.
dorg men booking booking.hahaha.sengal gler.
da mkn pe lg mndi sungai r.hahaha.da r aku x mndi lg.
siot jek aku kena baling ramai2 kt dlm sungai.
wtf pedih gler idung aku.haha.
besh oh.da mkn trun g mndi sungai.lapa mkn blek.haha.

dlm kul 4 lebih kteorg siap siap then singah kt tasek.
snap pic ramai ramai.kenangan r katekn.
ok da snap snap pic emer anta aku blek.
tapau ayam bakar,kambing.
byk gler lebih.huhu.korg besh oh!

No comments: