Thursday, August 14

Blur ;(

blur kot.x tao nk tulis pe.
roi suh updated blog.
die nk baca r tuh.gedik tol.
penat.ngatok.tp tamo tido.
hurm sok kena present.
tp ntah aku pun x tao nk present pe sok.
blogging smbil ym ngn yan
die satu pe pun x wat
spatutnye kena anta minggu lepas
bgs tol.haha

duit tade nk kua mrayap.
sabtu ni si fifi ajk naik genting
gf die punyer bday
celebrate sane.
si janggut ajk g pd
reunion ILP kelas aku.
ntah mls lak nk g.
tade mood nk jumpa dorg.
hahaha
lupa daratan tol.

tapi aku da plan ngn roi nk gig
sabtu ni.kt noisy studio.
nk tgk nash perform
n nk bg baju skali.
nk jumpa ejard lg.haha
byk tol r mende nk kena wat.

baju.pasal baju lak.
adeh bler r nk abs baju aku tuh.
weh meh beli baju mlc.
rugi weh x beli.hahaha
sengal.aku x sbr nk kua kn design baru tok 2nd sale.
tp modal tade.kering gler.
ada duit jek boros.
bo r ni.haha
goda bb suh mkn ni r tuh r.

aku mmg pantang bab mkn.
sehari sggup abs rm50 tok mkn jek.
gler tol.aku sanggup demi pewotku yg comel ni.
hahaha.
adeh mrepek jek aku ni.
keje x siap siap.
blur plus sengal
:D


aku nk g gig ni ari sabtu ni
nk tgk kids on the move ngn claustrophobic ;)

No comments: