Friday, April 10

Akibat "rajen" sangat datang ke kelas programming.Inilah jadinya.

klik untuk besar

apa yang aku nak cakap padan laaa muka aku kan asik dtg macam biskut jek.lecturer oop aku tuh ngade ngade.tak adil tol laaaa.asal laa muka budak lain yg selalu berminggu minggu aku x nmpk x kena bar?damn tol laa.tapi esok kena bodek nak mitak sain klu tak mampus xle amik final.hahaha *gelak dengan penuh penyesalan

8 comments:

Babyjane[The Juliet] said...

lecturer pilih kasih nmenyer babe
:D

fezaL Mohd said...

hahah wahh!!!

cik syazni said...

alahai...kite pon penah kene cmni gak.haha! seram sejuk je rase mase memula kene.. huhuuu~

Shakina Amirudin said...

haha panik tapi cool aje
damn

Qareem Need Rebel said...

standard lah.


kalau kena bar..

exstand la ye kan?

idop shakina!

Afif Zainuddin said...

waa..
lame dah xdpt warning letter camni..
mesti seronok kan..
kah3~
1st time when i got this kind of warning letter, huh~
terharu kot..
kita kena berbangga sebenarnya!!
bukan semua org boleh dpt surat camtu..
hohoho~
ala, baru 'potential to be barred'..
belum kena bar lagi~

F A R Y N said...

teringat aku masa study dulu...
suka2 ati ponteng kelas..
skali dpt surat mcm ni...
gelabah punya tak ingat...
alasan yg aku kasi...
saya ada masalah keluarga...
siap soh mbr aku call nyamar jadi bapak aku time tu...hahahahaa

sickchild said...

hahaha.
klasmet aku lagi la.
kehadiran 38%.
haha
aku pun pemalas dtg kelas gak.
hikhik.
sabo jela.

=DD