Wednesday, April 8

Fucking tired.

gilaa laa baru first day kerja da sakit sakit pinggang.tapak kaki aku nie da sampai overdos nak berjalan.tapi paksa diri gak berjalan kalau tak,tak balik laaa aku.gara gara kasut aku semua da sempit.haih.bilaa nak shoppin kasut baru nie.hahaha tadi da laa aku masuk lmbt stgh jam.bus lembap gilaa.nasib laa akak yg jaga tuh ok.tadehal punya.besh laa jugak kan.sok masuk petang sampai ke malam.

*dan dan lak perempuan yg aku tak suka gila babi tuh kerja dekat pavilion jugak.tadi aku rasa mcm t'serempak ngn die.haih dunia nie kecil jek kan.

5 comments:

joegrimjow said...

kat pavi ke?
kat bhgian mane?

Luna Abdullah said...

keje part time eh?same lah kite :)

NAZ said...

1st time kerja memang camtu. lama2 kerja demam terus haha mc jer.

fezaL Mohd said...

standard la
bwu start keje

musti ade sengal2.. ;)

Shakina Amirudin said...

video ezy haha tuh laaa pasal