Friday, April 24

Aku memang suka kencing malam.

tadi terjadi perkara yg memalukan tapi bagi aku sudah biasa kot.roi pun da paham perangai buruk dan memalukan aku tuh.hahaha tuh sebab aku syg die ok?kul 11.30 malam aku baru turun dari bas baru balik keje.gila laa penat ngatok.mesej adik adik aku suruh amik semua senyap jek.damn tol laaa.jadik aku terpaksa laa menapak macam org gila.jalan cepat cepat lagipun da lewat malam.sekali aku da tak tahan sgt da.overdos apa nak jadik jadik laaa.haaaaaaaa lega.

sedar sedar aku da terkencing dlm seluar separuh jalan nak sampai rumah.nasib laa malam gelap.tade orang.pandai lak aku coverline kan.lagipun aku daa siap siapkan ayat klu tgh tiba tiba ada org tegur.lantak laaa.da tak pikir malu da.terdesak sgt dowh.maap aku tak sengaja.haih sampai rumah aku terus siap siap amik tuala sedangkan sebelum nie tak pernah lak aku rajen nak mandi lewat malam kan.coverline dari bapak aku.cet malu gak rasanya.hahaha babik pasnie mesti budak kelas aku bahan aku weh kina kencing dlm suar dowh.sebab baru aku tahu petang tadi rupanya 3,4 org budak kelas aku suka lak dok membaca blog aku kan.bangang

6 comments:

Sara Z. said...

aku penah berak dlm suar.
rilek je.
haha.

sickchild said...

hihihi. comel je kencin dalam sua.
wuakaakakkaa.
da la classmate bace.
clssmate ak pun duk galak gilo bace blog aku.
segan woyh.

Shakina Amirudin said...

hahaha tak malu tol

Anonymous said...

ahhaha,comel2,
xpe2 laju lagi power dr ko,die berak dlm bus lg,hahahaa,
ko xleh lwn die lg.
heheeh,

Shakina Amirudin said...

haaa x boleh blah

guess who said...

warghhhhh! nasib bek kencin jek. if berak??

hahahahahah aduhai. kelakar je

tp kdg2 feera pon ade gak terbabas!
hahahahahahahah
kdg2 tu lg nak dekat sampai toilet lg cam erghhhhh. hahahahah