Wednesday, July 29

Pondan murahan

tiba tiba lak aku teringat balik si bapok tuh dok cakap kat sorang minah nie masa aku dalam monorail
"eh ko ada kote ke nak tengok tengok aku hah,aku tak suka perempuan laa tuh sebab aku jadik macamnie,ko pena rasa penampar pondan ke?nasib baik laaa ada cctv kalau tak da lama aku kejekan ko huh" sambil menarik muka bengang. what da fuck!hahaha pondan mcmnie pun ada gak dalam dunia nie kan.tak tao malu langsung.da ada telur,telur jek laa xya laa nak ubah ubah.bangang.haih macam macam

biasa laa pondan murahan.aku respect pondan pondan pavilion sebab dorang x sombong senyum jek kalau terserempak.hahaha ;)

8 comments:

sicKo^ said...

orang macam tuh pun ada ker... haha.. gila kot..

naz said...

pavi byk pondan?

h4ir3e hu3ain3e said...

haha..
pondan pon ganazz juga ye zaman skarang ni...
ingtkan lembut2 sotong..

Shakina Amirudin said...

haha biasa laa tuh ;)

Sara Zaini said...

pergh.
dah lah pondan, mulut pun nak mcm sial je eh.

Phei V. said...

Perempuan Transformer. Tiba2 boleh tukar jadi apa2 yg dia nak. wakakakakaka!!

Ejat_Aramaiti89 said...

hahahha.....
aderrr jew crite ko..hahahha

Shakina Amirudin said...

eleh phei hahaha sibuk jek