Tuesday, September 16

Hati aku berkate.

aku sebenarnye mengalami tekanan perasaan sejak akhir akhir ni.
mate aku da bengkak bengkak asik nangis.aku skg jdk lebih p'diam.
kelas lak asik x dtg jek.keje bertimbun timbun.
nape r mende ni berlaku kt aku skg?aku leh trima.aku sabar.sabar byk byk.
kdg kdg smpai pale aku ni mcm nk pecah.nk jek aku lari mane mane
da tenang skit baru aku pikir pe yg patut aku wat skg.
masala?xkn selesai smpai mati.g mane mane pun ada jek masala.
cuba r satu ari pale aku x berserabut.
dan mase tuh kt sbela aku ada org yg leh pam aku.
leh happi kn aku.smpai x t'pikir lnsg hal hal yg mcm sialan tuh.

kwn aku de pesan kina byk bykn r berdoa supaya ati abah ko sejuk.
aku sentiasa doakn tok ko.sbb aku sygkn ko.thnx syg.ko r kwn aku.
aku pun same.arap ko bahgia ngn lelaki pilihan ko,ngn life ko.
dan juga roi.die selalu ada ngn aku.mase aku susa senang,sedih,gembira.
tuh pun da cukup bg aku.aku xnk pape dr die.
syg sgt kt die.ilyfdm faezzan ramzan.

aku x kuat pun nk lalui semua ni.
tp klu aku putus asa da tentu hidup aku mcm org gler.
agk agknyer ke pusat mantel haha.
xpun mcm org bodo suicide.haram weh.aku islam
even semayang aku tunggang langgang.
aku leh pikir mane yg baik dan buruk tok aku lg.
aku cuba.wat yg terbaik tok diri aku,life aku,famly aku.
atleast aku b'syukur.aku mampu idup mcm org lain.semua nye cukup.
tp aku cuba bertahan,dan aku cuba lalui ngn kuat ari ari yg akn dtg.

"kina ko kuat,aku tao ko kuat.suda r jgn nangis lagi.
jgn simpan semua masala tuh.buang jauh jauh.x beri makne pape pun.
masala tetap masala.ko sndri yg leh selesaikn nyer.dugaan semua ni.
tuhan masih sygkn ko.tuh r sbb die byk bg peluang kt ko tok bruba."

No comments: