Monday, September 22

Myspace.

perlukah aku delete account myspace?
atas sebab sebab tertentu iaitu

  • sbb myspace mate aku ni da jdk mcm panda lebam lebam x cukup tido
  • ala kawan jek ramai tp bukan tego pun klu on9
  • klu da bg komen bkn nk reply syp jek sdgkan ngn org len ada jek komen
  • ala kdg kdg org add nk tgk profile dan picture aje.x menarek delete.wtf!
  • aku pena kena tipu.ala cinta myspace.br kapel keje kikis duit jek.fuck u!
keistimewaanya
  • tp ada myspace leh kenal mcm mcm org.ada yg baik,sengal.mcm sial.yg hawt.perasan bagus.
  • ada myspace leh aku tao pekembangan musik zaman skg
  • myspace jugak tok aku bergado ngn bitch tuh melalui status or headline.syok.haha
  • sbb myspace keje aku m'jadi stalker page bitch tuh.haha.bajet hawt r ko.
  • sbb myspace adanye clothin label aku musiclover clothin.bangga skejap.
  • tp sbb myspace r aku leh kenal roi.haha.kapel smpai skg.10 month da.ily baby.
haa ntah r.haha.nk delete syg lak.ngok tol ;)


No comments: