Tuesday, September 9

Sememangnye aku terase.

yes mmg aku terase ngn ko.mmg aku marah.
ko pikir r sape yg x marah.ko warga mlc(mlc stand for musiclover clothin)
aku x kisah r org nk kritik design aku tuh.
ye r pe guna aku upload kt album then suh org komen.
sbb aku nk tao pendapat dorg.tp bab kawan ko.
leh ko ckp kt aku ko malu kwn ko dok anjeng anjeng ko psl design tuh.

kawan ko kte "ala design tuh xya r nk tunjuk sgt yg ko lyn gig semua.
klu baju tuh da siap ko nk pakai %#$#&@* (nama di rahsiakn)
haha klu aku r malu dowh" kwn ko relax jek dok bahan ko mcmtuh.
ko leh ckp ko pun malu.wtf!weh ko ni pe guna jd warga mlc.
skit pun ko xnk backup.atleast ckp r somethin yg wat aku x terase.
mmg aku saje letak mosh mosh kt design tuh.

klu design tuh hodoh skali pun asl x suh mmbr ko komen kt page mlc jek.
kan sng.x pun ckp sndri kt aku.weh kina design yg ko wat tuh hodoh sial"
damn damn.ber'agak r skit.aku wat design tuh
bkn 2,3 saat babik.aku nk kena kaler lagi.
cari idea lagi.nk tuh r nk ni r.nk edit mcm mcm weh.
nape r sng sng jek org nk kritik cuba dorg wat sndri.
penat penat ko da wat skali dgr org sound mcm tuh.

hurm.aku bkn nk slhkn ko tp ko kn sebahagian mlc gak.
then td aku ada baca komen ko ngn minah ni.aku tgk same gak.
dok ckp ngn ko design yg latest tuh x lawa.
yeah mmg x lawa tp asl ko x ckp ngn aku sndri.jujur eh?
meh meh ckp ngn aku.then ko gtao nk design cmne?
customer bkn ko sorg jek.ko pikir taste ko same ke ngn semua org?
aku fuck r all those people mcm tuh.ckp x guna otak.
sedap mulut jek.jujur pun b'tempat r.

pada org yg tao tahu komplain jek "klu ko x puas ati sgt ko wat design ko
then ko bg kt aku.sng skit keje aku.ko bgs kn?"fuck!
ok da abs pasal si anjeng anjeng tuh skg psl ko.asl ko nk delete mlc?
aku x ckp pape pun.aku just diam jek mls nk reply komen ko.
then dan dan ko terus delete.about me pun da tade banner mlc.
oh ko nk quit?kan sng ko ckp dr dulu.lgpun ko mmg tade guna pape pun.
ko nk terase?mmg patut pun.tp aku diam kn jek sbb ko kwn aku.modal?

lg r lak.aku x b'kira r.sbb tuh aku sanggup guna duit aku tok design yg first ni.
bkn 2,3 ratus weh.nk dekat seribu guna duit aku sorg jek.
ada aku nk ungkit ungkit?tade pun.aku yg ulg alik amik baju semua.
abs ko dpt gak name kn?tol x?da r weh.cuba r sedar skit.
jgn nk pikir ko jek.aku ni mcm tade ati lak kan.ntah r.t'pulang r.
aku klu leh xnk psl mende ni nk gado gado kn.
ko sndri yg gatai dok delete semua.so jgn nk slhkn aku.

design ni aku da remove da


Latest design


No comments: