Thursday, January 8

Bagi aku bercerita bole?

gambar hanyala hiasan semata mata

Tiada apa yg berubah untuk 2009 ni
aku rase macam biasa jek
aku tgh bercuti lagi
12 hb baru aku mula semester baru
aku da semester 5
oh skejap jek da nk abis
tapi kecewa skit aku rase mcm kena tambah semester
sebab aku da pemalas dan bangang skg
sbb ada subjek yg masih aku drop dan fail

duit,duit ,duit
itu la yg bermain dlm pikiran aku skg
haih
kdg kdg aku mengeluh seorg diri
klu la tiada abah
pe la yg jadik pada aku skg
mungkin aku tak dpt menjejak kaki di Unikl
tapi aku sendiri yg tak pandai menhargai
org suruh blaja ko asik berseronok aje
haih

tuh la sebabnya azam aku tahun ni
blaja,blaja dan terus blaja
kurang kan keseronokan yg tidak berfaedah
hahaha
doakan aku yah
nasib baik la yuran da settle bayar pg td
klu lmbt haih lnsg nk kena g finance
pastu penalty rm50
damn
unikl ni byk makan duit
siyes dowh
nyesal lak aku masuk

aku dan roi da setahun 2 bulan
lame gak kan bo?
hahaha
nasib la die selalu mengalah
klu tak.tak smpai sebulan
aku akan berkata
"go to hell dear!"
sbb aku ni kdg kdg ego gak
maklum la perempuan benda kecik suka besar besarkan
nk perhatian agaknya
sori syg,ilebiu forever
huhu
;D

arini aku pecah rekod
pengotor nk mampus
aku mmg dasar pemalas nk mandi awal
so bila da bgn terus wat keje
cuci pinggan,basuh baju,kemas kemas rumah
biasa la aku kan part time suri rumah tangga
bila petang jek aku akan tertido smpai la pagi
da puas tido 3,4 pagi aku bangun la
g dapur cari makan
lapa lapa
hahaha

aku ingin membuat pengakuan berani mati
aku tidak mandi sudah 3 hari termasuk la arini
what the hell
adeh
jgn kawan dengan aku
aku busuk
aku hanya bangun untuk m'gosok gigi jek
boleh la kan
tapi jgn risau
japg lepas adik aku ke sekolah aku akan mandi puas puas
mandi wajib sekali
ok tak?
hahaha

kucing aku relax jek
dok tido sbela ketiak aku selama 3 ari aku tak mandi
siap gesel gesel lagi
tuh sbb aku selalu berkata "i love my cat"
muah muah sekali dekat tetek die yg da londeh tuh
hahaha
;D



maap arini aku lucah dan kotor sedikit
tapi takpe kan?
korang masih mahu berkawan dgn aku kan kan?
hahaha

3 comments:

aCe+ said...

aik? bkn slalu k mmg lucah? ha3

Poison Flower said...

nak lawan ckp carut dgn gua? sila kan kalau berani. hehehe

eda said...

wah! mentang2 cuti..
sampai 3 ari x mndi!

hahah~~

=D