Monday, January 12

Sudah cuci tangan dan kaki?

haih aku rasa aku da mula sibuk
aku penat,ngatok,serabut
adeh
walaupun kelas belum mula lagi dan
aku rase skg ni aku macam da cuci tangan dan kaki
maksud aku konon bersara la
hahaha untuk datang ke event atau gig
youth '09 tuh pun aku tak jadik g
sedangkan da semangat da dok wat pass free
last aku g gig pun tak silap dekat studio noisy ampang kot
klu di mcpa caliban live in malaysia
event rantai pun mcm tuh gak
adeh
semangat simpan duit sekali tak jadik g
frust la juga
damn
hahaha

mase aku dok online myspace tadi
ada la 2,3 org bertanyakan pada aku
eh parkway drive nnti g?
dlm kepala otak aku sudah tentu gig hardcore,metalcore or whateva la
yg berkaitan dgn core
hahaha

maap aku bukan peminat hardcore tegar yah
sekadar biasa aje
aku seorang universal listener
so terpulang la pada mood aku kan
maknanya tak semua band yg ada aku akan tahu
jadik aku merajenkan diri
search Parkway Drive

oh tepat tekaan aku
lagu dorang boleh la tahan
band dari australia
kire dorang datang Malaysia Se Asia Tour
tapi skg ni aku tgh gler dgn band Enter Shikari
band dorang berkonsepkan happy hardcore
aku rasa lagu dorang cool giler
rugi oh tak dengar
;)

Flyer parkway drive 2009

Enter Shikari

No comments: