Wednesday, January 28

Aku nk jalan jalan.Nak ikut?

sabtu ni mahu berjalan jalan dengan roi
mungkin g bb tak pun lepak klcc suda
penat nk jalan
dasar gemuk pemalas
da lama tak kua oh kira detim la kan kan
asik kering jek
hahaha

ok tapi sebelum nk kua tuh
aku da siap siap wat plan
adeh
da macam timetable ada gak
ye ye aku kan sengal

aku mmg suka merancang kalau nk kua
nk makan pe la
nk g mane dulu laa
biasa la perempuan kan
hahaha
;D



ok,member aku beriya iya dok ajak g gig ni sabtu ni.
tapi harga dgn masa takde la tertera kt flyer ni
adeh.mcmner la aku nk g.
kang aku g aku dok lua lepak jek
jimat duit.
tapi for sure mahal kot sebab band international yg perform
tgk la camner
adeh klu die banjer masuk xpe gak
hahaha


aku nak sgt tgk movie ni oh.mcm besh.
tapi bila aku dok bergosip movie ni kawan aku cakap tak besh
sbb byk cakap jek.hurm teragak agak lak aku nk tgk.
tlg bg list movie pe yg besh selain underworld.
heeeee

ok klu da jalan jalan mesti lapa kan
aku rasa sangap lak nk makan pizza baru ni
tapi mcm nk makan kt republic food pavilion lak
layan mee kari penang
sedap oh
tapi tadi mase aku dok search pic fast food
mcm nk makan wendy's lak
tapi restoran die lak mcm jauh
malas nk ulang alik
adeh
nape byk perkataan tapi,mcm dan lak?
dasar bongok
hahaha


tuh jek la kot perancangan masa nk kua sabtu ni
semangat bukan
sekali tgk tgk lepak kedai mamak jek
layan nan cheese+nescafe o ais
sambil tgk astro
hahaha
adeh
mmg ngok la jawabnya


2 comments:

Ejat Ahmad said...

underworkld???bleh tahan la...baru tgk weekend hari tuh.....this month xdr g movie best.....

Shakina Amirudin said...

yeke?
tgk aje la
hahaha
tgk sendiri baru tao
;)