Thursday, December 11

Aku loya loya.kenapa ek?

tadi semasa aku dalam bus dari ampang
aku rase tak selesa sgt sgt
badan aku melekit
bau macam bau hancing
tekak aku da loya
rasa nk muntah pun ada
ketiak lak rase macam tak shave sebulan
bau badan busuk,masam
aku rase serabai,
selekeh gila arini

aku turun dari bus cepat cepat
dan berjalan ke times square
menuju ke monorail imbi
sampai di titiwangsa
terus naik bus rapid
untuk pulang ke rumah
haih
tak sabar tol nk blek rumah
aku da tak tahan da ni

nape?
mengapa?

sebabnya

tghari td aku baru balik dari ampang tido sane malam tadi
lagipun bapak aku tade balik kg
tuh yg malas balik rumah
so tido jek la sane
pagi tadi aku bangun nk mandi
da la aku peyed
spender x bawak
nasib la mlm tadi aku sempat beli spender pakai buang
wahaha
tibai aje la

sekali nk mandi buka paip jek tade air
oh what the fuck!
abis aku dok kencing tadi mcm ne nk basuh
dengan peyed
haaa kotor dan jijik tol

nasib la ada air yg di masak malam td
tuh la air untuk aku basuh kencing
dan juga gosok gigi
haih
siap siap nk blek
sapu aje la deodaran
letak bedak byk byk
sembur minyak wangi banyak kali
ok da wangi
wat wat muka segar
hahahaha
berjalan terus kuar rumah
tggu bus nk ke times square
dalam ati hampeh tol

6 comments:

aNa said...

hahaha . lawak gile !!

Shakina Amirudin said...

haha
adeh

Anonymous said...

hahahah!
tak boleh bela.
len kali bwk spende lebeh kt dlm beg!
hahah,

Kapten Luffy said...

napa ler air blh putus time musim hujan ni

Shakina Amirudin said...

haha
mmg x bwk spender pun
pakai boxer aje

d said...

don't try this at home.