Thursday, December 18

Tagged by Ace+

oh aku kena tag oleh ace+
sori i lmbt buat tag u
haha
;)

1. Sesiapa yang kena tag, 10 sesuatu berkenaan orang yang men'tag' dia.

  • aku tak tahu real name die sbb kenal dlm blog jek
  • student agaknya
  • berumur 18 tahun oh muda dr aku
  • pelajar uitm kedah kot
  • haa single rasenya
  • open minded *aku tibai jek
  • mayb tak sampai 10 kot sbb aku da blur sori u
2. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya.
  • nama aku norshakina bt amirudin
  • study di unikl
  • amik kos engineering computer and networking
  • berumur 21 tahun
  • aku seorg yg pemalas
  • aku kuat makan dan makan
  • universal listener
  • auda ada laki name die faezzan ramzan
  • aku ni emo kdg kdg
3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their name
  • aku malas nk tag org haha ;)