Thursday, December 25

Tag tag tag.

Tag dari nadidot

.Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu.
-kenal di blogger aje
-muda dari aku kot
-die syg siti nurzakiah daud
-cool
-suka gelak kot
-tah aku tak kenal die sgt

2.Masukkan emo yang kamu suka.
-haaa tak pam la hahaha ;D

3.Senaraikan novel kegemaran kamu.
-tade kot aku suka komik

4.Senaraikan 5 benda yang kamu sayang
-abah
-adik adik aku
-roi darling
-kawan kawan
-psp

5.Tag 7 orang.
-malas mao tag org ;D

---------------------------------------------------------------------------------------

Tag dari luna

7 ciri Lelaki Idaman Anda :

-memahami aku
-happy go lucky
-pujuk aku klu majuk
-susa senang die ada ngn aku
-suka wat aku senyum,ketawa
-caring
-klu boleh always teman aku
-kuat makan

7 Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :

-panas baran
-suka tuduh aku bukan bukan
-tinggi suara kt aku
-penipu
-gatal nk mampus
-cakap nk hebat jek
-sombong

7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :

-malu haha ;D
-kekok skejap
-jdk pendiam seketika
-senyum senyum simpul
-teruja
-risau pun ada
-seronok seronok

7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :

-langkawi
-ntah la kemana mana sahaja

7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :

-minyak wangi
-jam
-kasut beach crocs
-suar quicksilver adoi tak mampu nk beli
-beg converse
-patung ganas haha
-wallet

7 Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :

-evanescence-my immortal
-daft phunk-something about us
-walls of jericho-ember drive
-blink 182-i miss u

7 Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini :

-malas mao tag org ;)

No comments: