Tuesday, December 16

opss spender hush puppies aku terkoyak

aku tak boleh tido
sampai la skg
haih
tepat pukul 6.30 pagi aku suda siap siap mandi
tapi sebelum tuh susa paya menjahit suar tracksuit aku yg telah koyak
aku rase teruk jugak la koyak
hahaha
tuh la satu satu nye sua yg aku ada
so tibai aje la
aku suda bingung
bersiap siap
menyarung sweater dan memakai kasut converse buruk ku
kua rumah untuk berjogging
wahaha
adoi gila apa
tapi x banyak lari pun lari skit jalan lari skit jalan
teruk tol aku ni dasar pemalas

hahaha
sbenanya malu
bagi aku perempuan badan spt aku bila berlari ada unsur lucah
spt iklan mcd yg nenek tuh dok shake shake funfries madagascar
shit shit
aku xle tgk nenek tuh
rase nk tampa manja laju laju
klu la perempuan yg cun,gebu,pakaian menonjolkan dada sedikit
dok shake shake mengantikan nenek tuh
confirm ramai lelaki lelaki hari hari dok standby depan tv tggu iklan mcd tuh
smbil meleleh air liur
what the hell
tuh sbb mcd mengupah nenek tuh dok shake
ada selera tak lelaki lelaki di lua sane?
hahaha
adoi
lucah lucah

berbalik cerita tadi
walaupun aku hanya berlakon berjogging tp kua juga peluh aku
yg da lame tersimpan
dalam perjalanan pulang ke rumah
perot aku mitak makan
haih
makan makan
tak abis abis
sampai rumah tukar baju
aku kua blek sangap nasi lemak rupanya perut aku ni
menapak la lagi
menapak dan menapak
sumpah sepanjang aku dok selayang tuh bertahun tahun
boleh di kira pakai jari la klu nk tgk aku kua rumah
ke kedai sekali pun aku akan suh adik aku
yeah yeah pemalas
aku tahu tuh
hahaha

ok da sampai depan aku tengok tak byk kedai buka
aku pun singgah jek la kedai yg mane mata aku nmpk dulu
masuk masuk jek penuh dgn org tua
semua lelaki
haaa rase segan pun ada
aku pun orderla roti canai bungkus
sementara nk tggu
aku rase org org tua kt situ mcm ngumpat aku aje
ada yg tak kena jek?
puas aku pikir
tp dalam kepala otak aku
cuma suar yg aku pakai ni aje
takut jahitan aku tadi terbuka blek
maklum la aku ni bukan pandai menjahit
jahit pun maen tibai aje
jnji jahit da la guna benang putih
suar biru gelap da tentu nmpk kan
haa mampus la
aku pun wat tak tahu jek la
blek dgn senang ati
sampai rumah tggu nk tibai roti canai jek
hahaha teruk tol

sampai aje rumah nk salin sua aku sempat dok berdiri depan cermin
sambil pusing pusing tertanya tanya
sua aku koyak ke?
adoi
rupa rupanya benang yg aku jahit tadi nmpk ketara dr belakang
patut la dorg asik memandang pelik aje
tmbh tmbh bila aku dok bgn
haih nasib la dok merekah jek
klu tak mmg confirm pakcik pakcik tuh nmpk spender hush puppies aku
sebab sua aku ni klu tak dijahit leh masuk dua gengaman tangan
cuba bayangkan klu terbuka blek jahitan tuh semua
wahahaha damn!
tuh pun spender da terkoyak skit
gila teruk
nasib spender koyak dekat bahagian atas tgh tgh di label yg tertulis hush puppies
klu tidak?
haih spender koyak ngalakan jantan

sbenanye aku mmg kekurangan spender lol
sbb setiap ari aku ni jenis hanya memakai boxer tanpa alas apa apa dr dalam
what the hell
maap kelucahan sedikit
disebabkan nk keselesaan berjoggin la sgt td
tuh asl memakai spender aje
hahaha
adeh tuh la suka sgt nk memalukan diri sndri
padan muka ko!

2 comments:

eda said...

hahaha~

lucah,lucah!!

tapi sumpah lawak gile ok.

saje carik pasal.

;p

ahmdsyhmi said...

whut the hell?
sangat lucah