Saturday, December 6

Aku yang salah.

ye ye aku tahu ko merajuk
sebab lupakan ko untuk seketika
alah bukan nye selama lamanye
kan aku suda berjanji mahu
bicara bersama ko kemudian nanti
tapi ko ni tidak sabar sabar menunggu

ye ye aku tahu ko rindu
tuh la alasan ko yg leh buat aku terdiam sekejap
sedangkan pelbagai alasan aku berikan
untuk sedapkan hati ko
setelah buat ko tertunggu tunggu
oh maapkan aku sayang
kadang kadang aku juga ingin ruang sendiri

ye ye mesti ko cakap ko tidak penting
ko hanya serabutkan pikiran aku
aku suda dapat agak jawapan ko
bukan begitu sayang cuba ko pam aku
aku pun sayang kan ko
rindukan ko
perlukan ko setiap ari hari
klu boleh setiap waktu
ko ada bersama aku
oh indahya klu begitu kan kan

ye ye kita jauh klu dapat bertemu pun
boleh dikira dengan jari
*terdiam skejap
baik lah aku mengalah
salah aku
aku yg sisihkan ko
sedangkan ko begitu penting dlm hidup aku
selain keluarga aku sendiri

ye ye aku tahu banyak kali aku wat ko sedih,kecewa
buat ko tertunggu tunggu
aku ego selalu tidak ngaku salah aku
maapkan aku
hukum lah aku
sepatutnya aku berterima kasih
sebab ada ko
yg tahu hargai aku

haih ape aku da buat pada ko
maapkan aku
aku tidak berani berjanji lagi pada ko
aku xnk tanggung dosa janji aku yg tidak ditunaikan
baikla aku cuba buat yg terbaik untuk ko
untuk aku
dan juga untuk kita berdua

;)

2 comments:

Kapten Luffy said...

Aahh.. kapten tengah merajuk ni. Pasal ko ler. Meh pujuk2.

nak eskrim

Shakina Amirudin said...

hahaha