Friday, December 26

Poyo dan Confuse kot.

sbenanye aku da lama gila gila tak kua
maksud aku berpoya poya ke gig or event
tapi esok aku ingt mcm nk menyinggah la jap
tapi tak tahu nk g mane satu?
poyo tol haha
bongok
;D


klik untuk besar

event ni banyak gak band yg perform
tiket pun murah aje
ada art exhibition klu mao tgk art
dan klu mao bershoppin pun boleh juga
sbb ada jual local stuff kt sane

klik untuk besar

ok gig ni mcm besh jek
setahu aku la gig ni
semua band hardcore yg perform
sbb organiser die mymetalcore
dan tiket mahal skit dr tiang event


aku confuse skit tak tahu mane satu mao g
kang masuk masuk jek tak besh lak
wat rugi duit jek
macam rock the world
nasib aku tak g
padan muka korg
heeeeeeee
xpe la sok sng sng aku tanye la mmbr aku
aku ikut aje
jnji ada duit
jalan jek
;D

3 comments:

aCe+ said...

g 2nd gig pny..upon arrival ada musti gempak

Anonymous said...

asal tak gi tiang event??
band dieorg semua best
walaupun baru but memang lagu dieorg tak menghampakan
=)

Shakina Amirudin said...

dua dua tak g
haha
hampeh jek
;)