Wednesday, December 10

Nota tampal kat dahi

lokasi:
cyber cafe formula one ampang


mood:
tertunggu tunggu,tekanan


status:
kenyang baru lepas makan kfc,makan aiskrim paddle pop


motif:
tade motif


catatan:
aku sorang sorang dok online

roi sempat lagi dok teman member beli hp
bongok
pc sbela terbuka jek
sedangkan pc tuh da bayar tok die
tinggal 3 jam lagi tok on9
sebab aku dok bayar pakej rm5 4 jam
murah kan?
ahahaha
adeh
membazir jek klu tahu bayar tuk aku sorg jek tadi
dammit!

luahan hati:
aku cuma nk kate aku tgh kering skg ni!

sape sape baik hati meh derma duit kt aku yg memerlukan ni
hahaha
;D

5 comments:

aCe+ said...

jom kita wat tabung derma nak? 50-50? i pun tny kering ni..

Kapten Luffy said...

aah... keje ler kalau nak duit

Anonymous said...

yelah.nnty i kasi u duit monapoli
hehe

Luna Abdullah said...

ceh.....igt ape td kan!

Shakina Amirudin said...

hahaha
jgn marah
;)