Thursday, October 23

Aku budak gemok.


sejak akhir akhir ni aku pikir pasal gemok jek.
adeh.bler la mao kurus?bler la nk diet ni?

pewot aku ni asik lapa jek.

da sumbat nasik pun lapa lagi.

roi pun da bising bising suh aku diet.

haha.sape la yg gemok xnk kurus kan.semua nk.
tp da mcm mcm usaha aku wat.semua misi gagal.wahaha.

tensen jek.nk jogging pun malas.takut kena ngurat.

haha bodo tol. ;)


harapkan aku dok menapak jek la ari ari bler nk g kelas.

tuh la yg selalu m'geluarkan peluh aku ni.
haha
klu x t'perap jek kt uma smpai abah dok sound
cuba la kua g jln jln ke.b'senam skit.ni x?badan da mcm gajah da.
nnti nk masuk rumah pun pintu x muat.siot jek.


damn.
bayangkan.
oh tidak.


haha.xnk aku.maknenye ko kena diet la skg weh!
kang roi carik perempuan lain padan muka ko.
*bo carik la laen aku rogol ko nnti.haha

5 comments:

Kiubrubik said...

aku budak kurus, kahkah

Shakina Amirudin said...

haha ;)

BabyJane[The Juliet] said...

tak pyh pening2 kepala
u just the way u r babe
gemuk ke hape ker
janji boo u tuh syg u
tol tak??
:)
diet tuh bukan tuk kurus but utk jge kesihatan
:D
stay cuteeeeeee

guess who said...

gemok tapi comel.hahahaha.
gemok tu bessssss apa ;p
muahahaha
i pon gemokkkk.gemok itu comel.
p/s:ayat nak sedap kan hati sndr ;p
ahaha

malaskan jogging???

Shakina Amirudin said...

to babyjaneIKA
haha
baik la ika

to feera
tao xpe malas gler nk jogging