Saturday, October 18

Aku pun rindu ko gak ;(

Tadi sedang aku berseronok dok ym sambil on9 myspace
tiba tiba hp aku berbunyi lagu silverstein-smile in ur sleep
*haha poyo tol tuh bunyi ringtone aku
ok then kt skrin hp aku tuh tertera r nama polen 013
aku pun jwb r "hello" die "hello,sombong r ko skg,aku kol xnk jwb
msg pun syp jek.ye r da lupa aku kan.dulu rajen contact aku.
skg da ada bf aku dilupakan".dan bla bla bla

haih penin aku.polen tuh mmbr baik aku dulu
mase kt ilp (stand for institut latihan perindustrian) pedas negeri sembilan.
mase aku x kenal die dulu klu aku terjumpa die msti geram jek
rase mcm nk sepak sepak muka die laju laju
kenape?sbb mase tuh die kua dari hostel
aku lak tgh jln blek dr outing then aku tertengok die
bukan sbb die hensem ke pe ke
haha sbb cara die pakai cap mcm xbf aku dulu
so aku pun tgk jek r tiba tiba die leh sound aku ngn muka siyes
"weh ko pandang pe!"damn.
nyirap jek aku.
aku terus blah.

aku x tao lak die tuh bf kwn aku.satu ari kteorg semua kua outing.
blek tuh kwn aku ckp "eh jap nk jumpa bf aku".
then aku pun ok kan jek r.

sekali mamat bongok tuh ada kt depan hostel die.
mmbr aku pun dr jauh dok t'hegeh hegeh senyum.
laa rupanye tuh r bf die.sengal.haha.
sejak dr tuh aku pun wat x tao jek r.

aku mula kwn ngn die bler aku masuk campur hal die
mase die tgh gado ngn kwn aku.

actly kwn aku ni playgirl.
so da kantoi biase r kan msti perang besar.

aku ntah r tetiba kecian kt die.
aku pun mitak r no fon si polen ni ngn mmbr baik aku pija.


aku pun msg msg r bg advice semua.
then terus rapat.tp setakat mcmtuh jek r.

x pena borak borak lg.ilp suck susa gler klu nk b'detim ke pe.
mampus kena tangkap.haha.da mcm kena tgkp basah lak.
so klu nk lepak lepak time outing jek r.haha.
dipendekkan cerita kt sane aku kena praktikal selama 3 bulan
mase tuh r aku mula rapat gler ngn die.
mase praktikal kt seremban aku stay uma classmate aku nana.
*nana rindu gler kt ko.adeh

stiap minggu aku rajen blek kl.haha.
so klu aku sampai seremban polen r yg rajen amik aku anta uma nana.
kdg kdg aku smpai seremban petang
tp mlm br aku muncul depan pintu uma nana.


sebab?sebelum polen anta aku blek aku msti lepak lepak dulu.
g makan ke,g teman die mabuk ke.oh aku x heavy minum.
tp setakat pena sentuh special brew,carlsberg beer
dan jolly shandy tuh pun da cukup bg aku.

*maap skg aku da cuci tgn.da benti.
kami selalu borak borak.gelak ketawa bergurau senda.
merayap sane sini dgn motor kuning die tuh.
ye r macam ko sorg jek r yg ada motor kaler kuning kt seremban tuh.
haha sengal ko ni.tuh r yg membuatkan aku suka berkawan ngn die.
die r kawan aku yg suka buat aku tergelak
berdekah dekah mcm nk mampus mase atas motor.

die r kawan aku yg byk tegur aku mase aku tgh hanyut dlm keseronokan.

aku ingt lagi die selalu membebel kt aku.smpai aku naik menyampah.
"kina,jgn r isap rokok byk sgt"
"kina berhenti r minum,kina jgn r amik nospan."

"kina jgn r blek malam malam.kina ko tuh perempuan
"

*nospan ialah sejenis ubat batuk kering yg bleh m'khayal kan jika telan secara overdos.
yeah aku ingt.aku xlupa.tp sejak aku
da ada roi ni aku macam da jarang contact die

bkn setakat die mmbr mmbr yg laen jugak.
bukan sbb aku mudah lupa kawan.


tapi aku paham sgt dgn perangai roi tuh.
cukup r aku sorg jek yg tahu die mcmne.

so pergaulan aku mcm disekat.
x bebas mcm dulu.dulu aku nk kesana kesini

tade sape yg larang.even xbf aku dulu.
die x kisah aku nk kemane.blek pukul bape.

jnji bgtao die.tuh jek r.roi laen die x suka
aku kua ngn org laen klu die tade,
x suka aku berseronok ngn mmbr mmbr aku.
blek malam malam.kecuali klu die ada.
*eleh bo jeles kan.haha sbb x dpt ikut.

so klu aku topap pun da tentu aku kena abskn kredit tok roi.
msg or kol msti dgn die kan.
xkn r korg ada bf or gf then
nk abskan kredit ngn org laen kan.tol x?mcm tuh gak aku.

aku skg mcm serba slh.
x contact die kang kate aku lupa kawan.
time susa jek r crk die.

tp klu aku lyn die mcm dulu lak
eh eh mcm x perang besar aku ngn roi lak kan.haha.

*roi kuat jeles.haha uwek.


polen sori aku x pena lupakan ko.but pam r keadaan aku cmne.
aku da xle nk lyn ko mcm dulu.aku da ada steady boyfriend skg.
so aku nk kena jaga ati die then nk kena jaga ati ko lak.
serba salah aku di buatnye.bler aku letak jek hp lepas ko kol td
ko anta msg"aku rindu kat ko ni,serius aku x tipu"
hehe rindu gler juga kt ko.meh meh aku nk sekeh ko.
xpe r nnti ada rezki kter lepak same same ok?
jgn r merajuk.huduh gler muka ko.haha.
mesti die bengang klu die tao aku ckp cmni.
haha
:D

lokasi mcpa hall caliban live in malaysia

2 comments:

Ian Ashley said...

Wah baik betul ya kawan kamu itu.Jaga betul2 sama kamu dan bagi advice lg.Itu lah yg dinamakan "SAHABAT"

Shakina Amirudin said...

haha
tuh r
;)