Monday, October 6

Current mood:rase bahgia sayang ;)


happy 11 month syg ;)
ntah r xle nk cakap
terdiam skejap.haha
ngok.hei u jantan perasan hensem.listen ok?
ko aku punye.jgn mcm mcm.eh eh mcm ayt bo lak kan.
*pinjam skejap.ok ok continue blek i love u fuckin damn much
remind dat!aku selalu cuba yg t'baik untuk ko.
untuk kter.untuk our relationship.
aku ckp sungguh sungguh.bkn maen maen mcm bdk sekolah menengah.
*ayat xbleh blah.
haha mitak maap entri aku mmg byk repekan aje.harap maklum.

bb ingt lg tao kter knl dlm myspace jek.
mase tuh bo da 2 org gf smpai r da break
br bb dpt bo.
*haih penat aku tggu ko tao. ;)
tp bler bo dok ngurat bb,bb dok jual mahal.
haha.ye r serik weh cukup r skali dpt b'cinta ngn jantan bajet hawt,
kikis duit,perasan bagus,penipu,amik kesempatan.

jantan itu sungguh sialan
pesanan tok ko "hey dear!fuck u!
aku arp ko xdpt kawen smpai bler bler.
hoho aku sungguh kejam.mayb tp ko lg kejam.
utang aku rm400 bler mao langsai?
smpai ko da ada community sendri crowd surfing.
lnsg x ingt duit aku yg byk tlg ko tuh.
ok benti stakat ni jek cter psl ko.haha.nyampa aku.

mcm mcm kter lalui kan syg?sedih,gembira,geram,rase mcm down pun ada.
nangis same same smbil hug hug.sedih gler time tuh.tuhan jek yg tao kan syg?
smpai bb rase da give up ngn bo pun ada time tuh kan?
nahh lupakan dat perkara yg m'yakitkn ati.
haha.bb happi ngn bo skg.
ala biakan org laen nk ckp pe.
bb yg idup ngn bo.bkn dorg.
bb nk bo jdk future husband bb one day nanti syg.

siyes!nk bo sarungkan cincin kt jari bb
wahaha.gler r aku smpai cmtuh sekali.
blaja pun x abs lg.sengal.ank abah ni gatal tol nk kawen.
hahaha ;D
eh aku siyes r.syg syg will u marry me?haha.
klu xnk kick ass bo laju laju.
*tgh wat muka x tahu malu.uwek.

syg bb arap kter together smpai bler bler syg.
amin.

No comments: