Friday, October 10

Fuck! aku bengang.

aku serabut skg ni disebabkan
kemalasan aku yg begitu teruk nk mampus

kelas IMM aku bakal di bar.
so final nnti xle r amik exam subjek tuh.

wtf!aku bengang gler gler oh.
x pena jdk mcmni selama 3 sem aku blaja.

then kelas DIGITAL smpai nk dekat final da lnsg x pena masuk.
bgs kan aku?haha.so kali ini result aku gerenti fail.
dan byk subjek bakal kena repeat.
tahniah anda berjaya tok gagal lagi.

suka tol aku.ngok.mcm haram pun ada.

bajet nk lulus r sem ni.

lepas pun jdk r pointer sem ni.haih berangan jek r.
rase nk extend jek tok 1 sem baik aku keje
crk duit byr hutang mara.

lantak r org da abs dok praktikal
aku lak t'hegeh hegeh lagi dok abskan.

org diploma amik 3 tahun jek
aku ni smpai 4,5 tahun agknyer.

hoho bengapnye aku skg ni.
duit lg mao byr kt mara tuh.

tah brape ribu aku dok pinjam.
mcm mampu jek nk byr blek.

x berbaloi lnsg.haih da nasib badan
ntah r x tao nk wat pe da.

tggu dan lihat jek r nanti.
penat da.bler r mao abs belajar ni.


Padan muka aku!adeh
*mood marah,geram,benci

No comments: