Saturday, October 18

Repekan part 1

hati ko berdegup degup bler kite bertemu?
maknenye ko ada perasaan terhadap aku.
hati ko tertanye tanye sapekah aku?
maknenye ko kena r ngurat aku dulu.
hati ko memberontak ingin berkawan dengan aku?
maknenye ko kena r hulurkan salam perkenalan
tuh pun klu ko x tahu malu r.haha.

hati ko ingin tahu segala galenye pasal aku?
haih busy body tol ko ni.haha
maknenye ko kena r ajak aku detim banjer western food.
hati ko pelik nape siang malam asik terbayang bayang muka aku jek
maknenye ko da angau.aku da bomoh ko tuh.jaga jaga.haha
hati ko gelisah kalau x dengar suara aku?
maknenye ko kena r topap ari ari smpai
kena korek tabung katak ko yg comel tuh klu nk dgr suara aku ni r.

hati ko tetiba rase cinta dan sayang pada aku yg teramat sgt.
sayang waklu!haha aku da ada steady bf r bongok.so g maen jauh jauh.
pergi!pergi!maap ye jgn nangis tao.nk tisu?uwek ;D



*maap ini hanyalah rekaan semata mata.haha ;)

4 comments:

Luna Abdullah said...

hahaha...saye pun dah ade steady..insya allah..maen jauh jauh pih!

Shakina Amirudin said...

haha
;)

Delphiniums said...

tabung sotong bole tak??//

Shakina Amirudin said...

haha xbole
katak comel
;)