Monday, February 23

Aku sayang maxis.Siyes dowh.Aku tak tipu.

haih agaknya kali nie tak dapat lagi laaa aku pegi kot
*gig 28hb di mcpa second combat

sedih betol laaaaa macam nak ngurat datuk kaya pun ada nih
*ko jangan nak macam macam laaa si gemuk perasan

lagi sekali aku mahu katakan kadang kadang aku benci duit laaaaaaa

semua salah dan sebab mende alah ni laaaaa

damn tol laaaaa
dan jugak tak lupa aku sudah mula benci maxis
mahal macam sial

selesai hutang akan aku terminate ko dari hidup aku!

ko ingat eh?aku siyes nie
bukan main main oh!
*apasal aku menulis macam bangsat sangat nie eh?

*hahahaha gelak dengan penuh penyesalan,agaknya




klik untuk besar
*ni laaa bil telefon dan juga bil broaband yg buat aku menderita skg nie
fuck tol laaaaaaaa

ada sape sape yg berasa kesian nak hulurkan bantuan?
boleh hubungi aku di talian email atau ym ;)

13 comments:

nana naoko said...

yaa.maxis mmg mhl..
for now, my bill is 80 pcent of exceed limit.
haha.mls mao byr.
nk bar bar la.. :0

eyh.npe bband kmo mhl?
bkn 138 ka?
klu postpaid 128.. bkn eyh?

suria said...

perghh!! gile la ko
kaye tok ananda krishnen tuh dowh hahah

jojie Oh! said...

huhu..ramai dh komplen pasai maxis nie..cet! jom bertukar ke prabayar celcom ;p --> mcm dlm iklan lak..

*ekceli cek pon paka mxs ;p

d70spunyekesah said...

hahaha
haku nye bill maxcis dah cukup 3 bulan aku x bayor
gile byk nye...
dah kena bar pun stil kena cas sewaan bulanan sebanyak 80 hengget!
mari kite tuka ke DIGI coz my gurl keja digi hehehehe

Anonymous said...

hahahah
sian nyer
nnty i derma 20 sen

hannah joe said...

mahal nye broadband kamu nye bil.

Anonymous said...

tnggu aku kaye lg 10 tahun. bru aku dpt tlg ko k kak. hahahaha

syakirahmn said...

maxis mmg sial mahal.
nyampah.

gunalahh celcom.
murah lg menjimatkn
XD

I Am Rebel said...

nah.. amek 20 ringgit ni..

pegi gig eh...

fezaL Mohd said...

wahh sangat mahal la bil kamo.
lebih kureng bil ak pulak hahaha.

pakai la broadband celcom
murah doe.

dr maxis.

Nrl Ndh said...

Bubu, maxis mmg mahal. PALING. Haha tp still ramai pengguna maxis. I pun guna, tp skrg more to celcom. executive plan best :D hahaha. but seriously, tkde la nnt nak kena kompen mahal memanjang en :)

*promote siket

Ejat Ahmad said...

aku punyer maxis broadband mcm fuck...sebulan x bayar dha kena sekat..
cibai tui

Shakina Amirudin said...

sesungguhnya jangan laaa guna maxis klu bil.seksa ohhhhhhh