Friday, February 20

Cool gilaaa pil diet nie.haha

tadi aku on laaa ym sebab nak suruh classmate aku anta note isnin ada test.adeh sambil tuh borak laaa kan aku ajak g mcpa 28 hb nie second combat punya gig tapi member aku tak confirm lagi hurm kecewa skit bukan pe klu die ada besh laa gak kan hahaha then tiba tiba die cakap esok malam nk ke zouk ada event u.o.x ntah aku rasa macam nak ikut lagipun nak masuk bukan bayar mahal pun tambah tambah klu user uox x silap aku just topup rm10 da boleh dapat wristband tapi 21 tahun ke atas eh.aku tanya laaa ada band pe yg perform die sendiri pun x tao,tao pegi jek ikut orang. dasar bongok

aku pun search laaaa nk tgk band pe skali dj
ades aku ni da laaa kurang berminat skit electro lak tuh wahaha lagi laaa klu layan pun attack attack jek kot ok artis yg perform Ladytron(uk),The diet pills(thai),John Fishdot dan Arabyrd sumpah aku tak kenal dorang hahaha aku pun rajenkan diri dok dengar lagu dorang besh sangat ke? dengar punya dengar ada satu lagu dari the diet pills yg buat aku tertarik ntah macam kelakar jek tapi cool gak.jum layan sambil goyang goyang tengkuk ;D



2 comments:

jojie Oh! said...

wow! cam best jer..

Shakina Amirudin said...

klu besh g laaaa ;)