Friday, February 27

Jangan nak main-mainkan aku bole tak?

cibai laaaa aku mesej tak reply
dari siang tadi aku mesej ko guna no bapak aku,no adik aku laaa
pastu aku kol lak guna no bapak aku lagi,no rumah,tah no sape lagi laaa
semua tidak ada tindak balas
ko g mane?aku bukan nak mitak hutang pun
aku bukan nk pinjam duit ko pun
aku cuma nak tahu
esok ada kelas ke x?
tuh pun susa sgt ke ko nak reply
fuck!mitak tlg skit pun x bole
tuh sebab laaa aku benci dengan ko budak junior
damn tol laaaaaaaa

*da laaa pernah main mainkan aku tapi aku relax jek,aku semangat menapak kt luar campus dok berpeluh peluh sebab dekat library x bole print sekali sampai jek cafe anis tuh aku bukak pendrive ko kosong ada soalan assignment jek.srupa ko xya tolong aku.setakat soalan aku pun bole print byk byk kt rumah laaa bongok!

6 comments:

BabyJane[The Juliet] said...

sbr babe
:)

jojie Oh! said...

adooi.junior yg wat camtuh? hebat! tu krg asam namanyer.. kene tmbah sket lg pastu simbah je kt muke dier.. x hormat senior tol! huhu

Pika Edogawa said...

perghh
saba saba
tapi aku memahami
kalau aku pun , konfem kena lempang dak tuh
haha ;p

Shakina Amirudin said...

sememangnya aku bengang die minah kelantan nie.sampai skg senyap jek.adeh

Pika Edogawa said...

perghh minah kelantan??
haha aku pun ada pangkah dak kelantan tempat aku
perghh

didi said...

erkk. budak tu minah kelantan? kebanyakan budak kelantan kalau berada di luar kawasan *luar kelantan* mmg cmtu. mengong ape ntah. smpai rmai org benci org kelantan. adoii.

culture shock~

opss. bukan mengutuk ok, sekadar membagitahu :pp

tapi tak sume mengong cm boo jumpa taw.

hakk hakkk ~
taw boo.

ohh boo.