Monday, February 9

Gelisah.

Maap,hati aku rasa gelisah kebelakangan ni
kepala aku serabut,serabut
banyak sangat benda yang aku kena pikir
dan selesaikan nya dengan secepat mungkin
tiada siapa dapat tolong aku
agaknya
kadang kadang aku rase aku da give up

aku sedang melarikan diri daripada masalah yg menjadik beban dalam hidup aku skg ni
aku tak kuat
bila bila masa saje aku boleh jatuh

aku rase ingin menangis pun ada
tapi jika aku menangis
bukan dapat ubah segalanya
pikir betol betol
apa yg patut aku buat skg ni

hey,beri aku masa untuk berpikir

tolong
;(

8 comments:

Pika Edogawa said...

hey,
ada masalah yeh?
just cry okay
nanges sepuasnya kalau itu yg leh puaskan u :))

Pika Edogawa said...

hey,
mcm membe i ckp
pegi tenangkan diri :)
jauhkan diri dari semua org for a while

Ejat Ahmad said...

be strong friend!
apa yg jadi ada hikmahnyer

Amers. said...

terima kasih :)

Shakina Amirudin said...

terima kasih kawan

amir reza:sama sama

Anonymous said...

menangis memg xdpt nk selesaikn masalah tu.
tp atleast bila ko dah nangis,
hati ko jd sedikit tenang.

n mayb by then,
ko da boleh fikir cara utk selesaikn masalah ko.

and dont ever run from those problems.
because it wont do u any good.

Shakina Amirudin said...

aku tak lari
aku cuba selesaikan
;)
terima kasih kawan

Nadia said...

cube settle satu satu. plan btol btol yeh? insyaAllah bole. tamo sedey sedey. :)