Wednesday, February 4

Apsal entri aku banyak iklan sekarang nie?

Forever 21

Agak agak kalau aku diet sekali pun aku kurus
rase rase mampu ke nk beli outfit mcm gambar di atas?
haih
lupakan aje laaa
shakina oi
*ceh,aku mengaku laa aku kecewa sedikit nie.
hahahaha
damn tol laaa
*sugar daddy please?
wadefak

Atleast aku bersyukur aku mampu mengawal diri sendiri
tidak menjadi perempuan perempuan lain yg bangga tahap sial
bila memakai pakaian berjenama dengan memakan atau mengikis duit org laen
dengan niat menunjuk nunjuk
sambil membuat muka bongkaknya.
*buatla muka bongkak depan aku,aku tunjuk fuck byk2 jap lagi

Contonya seperti:
Perempuan A "eh lawa baju ko" "mesti mahal kan? ko beli kt mane"
puji perli sambil mengangkat angkat kening sedikit

Perempuan B "kat xxxxx" "haaa biasalaa abang angkat,datuk angkat,adik angkat dan angkat angkat aku yg banjer""cakap jek nak ape semua die belikan" dengan penuh bangga*sial
Perempuan A "Wahhh besh gilaaa ko"
hehehe senyum kambing sambil berkata dalam hati
"memang laaa baik belum dapat tunggang ko lagi dan bla bla bla"
sambil belek belek baju perempuan B *pam pam sendiri suda

wahahaha*gelak jahat
*cibai!jahat gilaaa mulut ko.tak baik laaa ko ni.berdosa tao.jeles laa tuh..
*sape jeles?tol laaa aku cakap.cuba ko tanya abah ko.
Lelaki atau manusia mane yg buat baik tak mitak balasan?cakap ngn aku skit
.hahaha


lakonan semata mata.

pahal aku suka syok sendiri skg ni?
adeh


8 comments:

SuRia MusCHa said...

wakakkaa siyok...bgus!! aku pon jem kalo pompuan2 gedik cam lahabau hahah

well, kite fuck ramai2 pompuan berlagak

Shakina Amirudin said...

hahaha
;)

aCe+ said...

lawak tp realiti..

Shakina Amirudin said...

yeah cerita berdasarkan pengalaman

dyla rosli said...

beb, ade jugaak outfit cmtu yg jauh lebih murah!

Shakina Amirudin said...

yeah i lebih suka fos ;)
tapi berkeinginan nk juga pakai jenama yg mahal mahal ni.wahahaha

sofea said...

plissh sokong brg2 mlaysia???
>>dpt plak kew..hee
konon nk boikot..tp hampeh
adoi...peace3 bro

Shakina Amirudin said...

hahaha tao xpe.