Wednesday, February 25

Ceh,kaunseling laaa plak.

semalam semasa aku tunggu bus ngn roi
hp aku berbunyi dan no tidak dikenali tertera di skrin hp aku
aku pun angkat laa "hello"
suara perempuan kedengaran "hello,ni Norshakina Amirudin ke?
aku pun "ye saya"
"saya cik siti dari bahagian kaunseling,anda perlu hadir ke kaunseling untuk pelajar kp semester lepas selama 3 hari iaitu 27,28,1 hb mac" *dlm hati damn tol laaaa
cik siti tuh dok sambung lagi "kalau anda tidak hadir kemungkinan loan anda akan ditarik jika tiada alasan tertentu.Anda kena bayar rm20 eh untuk kaunseling nie.ada apa apa pertanyaan?"
aku pun dengan senang lenang dok jawab"tade kot"
"oh ok.terima kasih.bayar sebelum khamis ni eh."
"ok" *lepas letak jek tefon aku terus membebel sambil sumpah seranah macam kena sawan pun ada aku rasa

pahal laaa time time mcmnie baru laaa nk kaunseling.
arituh dengan dekan skg tah dgn sape lak laaa
mcm aku ni hisap dadah lak nk kena kaunseling kaunseling byk byk kali.
haih orang bercuti aku dok sibuk sibuk kena
kaunseling klu free xpe gak ni berbayar.
nak sedapkan ati punya pasal mungkin ada hikmah disebaliknya.
wahahaha.damn tol laaaaaaaaa

6 comments:

Babyjane[The Juliet] said...

:D

eziyvaristinna said...

tampal je tinge ngan kapas..
gud luck..

SuRia MusCHa said...

lor normal la kauseling..

tapi agak kebenganggan gak la

Shakina Amirudin said...

haha classmate da siap blek da semalam
semangat bercuti aku lak dok dgr kaunseling.haha mmg x dpt laaaaaa

Ejat_Aramaiti89 said...

kaunseling pon kena bayar ka???
giler ah

Shakina Amirudin said...

unikl biasa laaa asik makan duit pelajar jek