Thursday, February 19

Pengakuan tiada motif.

ok aku ada 1 jam lagi untuk tido agaknya,
golek golek,rehat dan bla bla bla
sebelum ke kelas.gila awalkan?
kelas pukul 9 pagi,tapi kena siap siap pukul 7,
menapak 15 minit,tggu bus 10 minit or 20 minit.fuck!
naik monorail dan menapak lagi 30 minit.
Mula laaa aku akan berpeluh peluh.
tuh sebab aku tak suka pakai celak or eyeliner
macam haram jek.
Dammit!

bapak aku da berpuluh puluh kali tanya bila nak amik lesen
dan berpuluh puluh kali menyuruh aku amik lesen
tapi aku kan bongok,penakut dan juga pemalas
bagi aku amik lesen mende yg melecehkan
sebab pada masa tuh aku kena mengadap
berbagai bagai ujian,cabaran dan juga aku rasa ada orang
yang bakal aku maki makian.
Kang bila org tuh suruh aku turn right mungkin aku straight jek kot.
haha ko memang dasar sengal

7 comments:

the loco's said...

wahh..
bagus kamu ya../
awal bangun.

*sakit kepala x??? :-)*

jojie Oh! said...

better amik cpt..b4 jpj meletakkan syarat tah ape2 lg beberapa thn..lg leceh nnt..huhhu

eyh..mcm jaoh je perjalanan kamu ke kolej?

aCe+ said...

standed r kan..kalau ambik lesen slalunya kita yg kena maki..tp dlm kontek ko, ko yg maki org.ha3

fezaL Mohd said...

ambek lesen lah kawan
senang.

kemudahan tk perlu
berpeluh lagi.

;)

Shakina Amirudin said...

yo laaa akan aku cuba amik lesen ;)

Anonymous said...

bukan bgn awal tak tido lnsg ;)
haha dasar bongok

Sara Z. said...

oh, aku pon gilababi malas nk amik lesen dan setelah dua taun memekakkan telinga dari bebelan ibubapa sbb xnak amik lesen, aku masih x berlesen.
ahahaaa.