Friday, March 13

Aku gatal nak bernikah weh.haha

sebenarnya kan aku cemburu eh ngn kawan aku.tiba tiba die ym tanya pasal tunang tunang nie.aku da pelik da.rupanya bf die ajak die bertunang.aku ingtkan main main jek.sekali serius.hahaha ;) masa tuh kawan baik aku yg bertunang.tapi aku relax jek.skg budak kelas aku lak.wehhh aku pun nak gak.hahahaha.jeles dowh jeles.

tapi nak buat camner.tade rezki lagi.klu dlm bank tuh ada berpuluh ribu da lama da aku suruh roi masuk meminang.warghhh gilaaa tak malu tol.sangap ke pe nie?haha tade laaa aku serius ok.doakan aku.amin.harap harap lama laaa aku dengan die.wahhhh entri x bole blah laaa arini.klu abah aku tao mesti bapak aku kata aku gatal nak bernikah.haha




ilebiu syg ;)

8 comments:

J MAIDEN said...

gatal. xpe. aku pun mcmni kdg2. tp rilek dlu. masa kita lama lg ok. dunia tak abes teroka lagi!! :DDD

Suffian salim said...

Huhu...mcm trend je..btul tu teroka abis² dulu..

Zaza Daud said...

rasanye xsalah kot?
aku pown gatal jugak nak kawen
tp sabo jela sbb masing² ngah blaja
btw, caiyokk & amin :)

sikuatMAKIorg said...

i pun naek jeles gak , haha . tp bf na peg plkn da , so xley laa , haha . i doakan you meh ;))

senget said...

ngehngeh...
aku pon kdg teringin benar nk berlaki..
hahahaha...
kwn2 aku sume da kawen.. de tuh tgh pregnant.. ish3... :P

fezaL Mohd said...

ahahahaha kegatalan sudah timbul..

miss jiejie said...

tak salah rr !!
kite kdang2 pown gatal ??**selalu sebenarnye..kuikui
tapi berangan2 takpe !!nnt jadi kenyataan..
same2 doakan sape kawen dulu !!chewaaahhhh

chumot dan ghairah said...

mari kita bertunang!;p