Saturday, March 7

Nota untuk kawan yg bakal jadik manusia bangsat dalam hidup aku.

Terima kasih kawan ko berjaya buat aku benci ko secara tiba tiba dan perlahan lahan.aku malas nak besar besarkan hal kecik jek lagipun ia akn membuat aku mencarut berpuluh puluh kali dan pasti aku akan tunjuk jari tengah aku berkali kali jugak.mesti ko taknak kan mcm tuh gak aku.tapi ko sendiri yg paksa weh.so terima jek laa kan.ko yg mulakan.aku saje jek maki maki ko tanpa belas kasihan.dan ko hanya senyap tanpa tinggalkan pape?dan bagi aku tuh bermakna ko memang tak kisah lnsg seperti aku x pernah gembira dan sedih sama sama ngn ko kan kawan?kawan?perlu ke aku panggil ko kawan atau seorang loser?

weh klu aku ada buat salah atau silap atau dosa besar sampai mati ko tak maapkan sila beritahu secara terang terangan.bukan nya ko nak maen game ngn aku seperti abaikan atau malas laaa aku nak cakap.aku kat sini berasa sakit ati dan rasa seperti nak tendang muka ko selaju lajunya.serius shit laaa faker!macam aku nie yg terhegeh hegeh kan.dan juga macam seorang kawan yg bodoh dan loser pun ada.kawan tolong laaa ko da besar kan xya laaa aku nak kena pujuk atau cakap satu satu.selesaikan masalah kita cara dewasa laaa.ntah aku sendiri tak tahu apa punca kita putus kawan weh.tolong,tolong jgn jadik salah seorang manusia bangsat dalam hidup aku kawan? :)


*aku harap berbahagia laaa ko ngn girlfriend baru ko kawan.im happy for u laaa faker.*khairul aizad

5 comments:

Helmi Razali said...

oh, ini kedengaran agak teruk. Kekadang, memang kalau ada masalah kene cakap depan2. daripada tiba2 berubah. nnti kita yg konfius.

p.s. yer saya, aku memang seorang yang penyibuk.

pps. apa kata kau pergi confront dia depan2. mungkin boleh selesai masalah kau.

iyayaya said...

perghhh
pe kes?

Babyjane[The Juliet] said...

kalau si dia yg anda marahkan tu bce
confirm sedar
:D

Shakina Amirudin said...

tuh laaa biakan aje laaa aku da malas nk amik kisah just terkilan jek haih

nymph said...

i faham.

sangat faham.

saya doakan kawan saya gembira dengan gr baru dia juga.