Tuesday, March 10

Aku sedang meluahkan perasaan.Biar betol?

kadang kadang bila aku serabut macamnie mula laaa aku dok pikir nape laaa bila aku susah tade sape pun nak tolong aku nak hulurkan duit?haih lagi laaa lak kan.tapi bila dorang susa kdg kdg dorang hanya meluahkan perasaan atau seperti "aku nak guna duit laaa nak bayar nie ko boleh tolong x?" atau "aku serabut laaa aku kena bayar nie,itu,ini dan bla bla" dan aku lak dengan senang senang xpe laaa aku tolong,xpe laaa ko guna laaa dulu,xpe laaaa nnti bayar laaa.tapi time aku terdesak skg nie tade sape lak nak tolong kan?apsal senyap jek hp aku tuh?silent ke?hahaha *gelak tekanan perasaan.sabar shakina.

2 comments:

Anonymous said...

ssh nak carik kwn or sumone yg leh setia dgn kite ssh n sng kn?

adat dunie.

haha~

Anonymous said...

hurm.. normal la tu babe..
ni kes yg nk ckup kan lg 100 tu ke?
ciannye...
diri ini pun tidak berduet..
klu x leh kasi pinjam...