Tuesday, March 17

Tiada apa yang menarik pun.

fake mungkin ;)

tiada ape yg menarik semua seperti biasa.duit tetap kering walaupun tiap tiap bulan elaun masuk.tapi bulan ni paling bangsat skit sebab elaun bulan ni hanya di joli untuk maxis broadband yg macam *cukup laaa mencarut penat daaaaaaaaa.haha.xpe laaa janji langsai segala hutang.cukup laaa aku da serik.haha.disebabkan nak tgk wayang pun tak mampu bulan nie jadik aku download aje citer.jimat tapi kena sabar skit biasa laaa free 3,2 ari baru siap download.haih.daripada tade kan.2 ari lepas da lama x menangis sampai tersedu sedu.badan da naik sampai 2,3 org classmate aku dok tegur.ok,pikir patut pe nak buat.diet?mungkin.haha.arini rajen dok membalas semua komen myspace yg da bape ari atau minggu yg lepas lepas diterima.sombong tol.pemalas jawapannya.

2 comments:

Anonymous said...

aku mau carik duit. aku apply keja part time. tp suma org x mau amik aku keja. skrg mau bt apa? im broke! ;(

Shakina Amirudin said...

sama laaa ;(