Monday, March 30

Tolong menolong amalan mulia.

arini da dekat 4,5 resume aku hantar guna email termasuk laaa dok isi borang online.semua aku tibai.abis susah sgt mintak keje.asik tak dapat jek.kalau kali nie tak dapt juga aku tak tao laaa nak cakap pe.hahaha.gilaa aku dibuatnya.damn tol laaaaaaa

*tapi aku isi nama faezzan ramzan,aku kan rajen menolong.haha.weh dome,fish mahhantan,padini,isetan,
nak guna orang weh baik korang cepat apply jika sesapa yang berminat.banyak lagi tuh pun klu korang rajen search vacancy by online.

3 comments:

BabyJane[The Juliet] said...

hehe baiknyer
tolong bf
:)
bgus gf roi ni
:D
beruntung roi
:D

Syazni Rahim said...

heheh..btol2.. tolong menolong itu amalan mulia... byk gak keje kosong kan..

Shakina Amirudin said...

haha tuh laaa sape lagi yg mao tolong adeh