Friday, March 27

Haih.

arini sakit hati sebab ada perempuan gilaa mana tah dok kaco roi dan memanggil roi anak haram sialan bila roi tak jawab panggilan die dan off hp satu hari.celaka!eh ko tao ke apa itu maksud anak haram?sedap mulut jek ko nak cakap kan.mak bapak die kahwin dulu baru dapat die laaa bitch.tapi roi bagi muka jek tuh yg aku marah gilaaaa.setiap kali die kol roi wat tak tao jek.x angkat angkat.lagi dok naik muka laa kan.da orang xnk xya laa ko nak terhegeh hegeh lagi.adeh.

roi tak dapat keje lagi.haih kecewa gila gila aku dibuatnya.

tadi balik menapak sorang sorang gelap sambil hujan.sedih dowh.hahaha

balik rumah terus kemas rumah.serabut aku tengok.dasar pemalas adik aku kat rumah nie

selasa nie dok langsaikan hutang broadband.terus terminate.aku benci ko.hahaha

aku ingat nk tukar no maxis kepada celcom.xnk maxis da.maxis macam haram jadah

aku tengok 7e dok tampal tampal vacancy mitak mitak ada rezeki roi kerja sana

simpan duit mulai bulan depan.asik boros jek.amalan syaiton shakina.

sibuk dan mula sibuk.jadual final exam da keluar.akhir bulan 4 nie da final.risau skejap.



rindu ;)

3 comments:

J MAIDEN said...

i love this song weh. :)

Shakina Amirudin said...

i love dis song too ;)

L O L i P O P said...

carut bebalas? leh carut kat sini ke? heheh :P

*try2 : fak fak!! (cukup =.=")

i suke lagu tu!! ade lam blog i gak
huhuh :P