Thursday, March 12

Aku cool.korang cool tak?

arini keje aku online dok jadik pengintai.ntah aku rasa x salah pun.berdosa ke?aku bayar streamyx tiap tiap bulan laaa weh.tuh sebab klu ada org dok stalk page aku ke blog aku ke aku tak kisah sgt pun.lain laa dorang x dpt tgk pastu dok hack kan.memang ko bangsat.kdg kdg aku tak paham sesetengah org.klu xnk org laen stalk ko private kan aje laaa public page ko tuh.tak payah laaa nak menjerit jerit tulis statement dekat status or mana mana disebabkan dok mara gilaaa babi bila org stalk ko.klu ko terlalu beremosi sgt org yg stalk ko tuh pasti lagi seronok.

siyes aku tak tipu.haha.mulut org beb mane leh tutup.selagi mata boleh melihat selagi tuh laaa kan.haha.seperti ko pakai baju tayang buah dada.tapi bila org dok terintai intai tgk ko marah bukan?siap middle finger lagi.tapi ko sendiri yg bodoh menunjuk.klu tak paham ignore.heeee.oh,ni cuma bebelan aku yg tiada motif agknya.tapi aku pernah stalk page ada satu minah nie.maklum laaa aku memang x suka die.tapi skg pegi laaa mati kan.aku dok stalk sampai die bengang terus delete myspace die.maap,aku terpaksa.hahaha kelakar dowh.kan aku da cakap org yg stalk ko pasti seronok.jadik ko ikut laa nasihat aku yg tak seberapa nie.cool sudah ;)



cuba layan nie mesti korang cool dan jgn lupa goyang kepala sekali eh haha ;D

1 comment:

Sara Z. said...

yes!
stalk page orang mmg sgt best.